De Cofeo ervaring wordt overal beleefd, bij onze klanten, maar ook binnen onze muren!
Bij Cofeo schaart het hele team zich rond het doel dat al onze beslissingen, acties en innovaties leidt, onze klanten bekoren. Ontdek hier wat we doen en wat onze klanten zeggen over hun ervaring met Cofeo.
Ontdek de Cofeo ervaring op video:
Het Cofeo avontuur begon meer dan 25 jaar geleden met een familieverhaal. Allemaal koffieliefhebbers, die wat genot naar de werkvloer wilden brengen.
Direct vanaf het begin hebben we al onze passie, energie en innovatievermogen ten dienste gesteld van kmo's, grote bedrijven, gemeenschappen en spelers in de gezondheids- en onderwijssector.
Ons bedrijf blijft een kmo op mensenmaat, ook al heeft het een sterke groei doorgemaakt, en telt vandaag meer dan 75 medewerkers. Een vriendelijke sfeer en enthousiasme blijven de basis van onze relaties, zowel intern als met onze klanten.
Bij ons is de klant centraal stellen geen slogan op de muur van ons kantoor. Het maakt integraal deel uit van onze klantbeleving: Cofeo wil dé kwalitatieve en innovatieve oplossing zijn die genot brengt naar de werkvloer, en dat met een vriendelijke en geruststellende begeleiding in combinatie met gemak.
Gemak voor de Facility Manager, de aankoper, het hoofd van een schooleconomaat ... dankzij kostbare tijdswinst, omdat onze medewerkers het grootste deel van de logistieke of onderhoudstaken voor hun rekening nemen en daarnaast innovatieve en vaak unieke oplossingen op de markt ontwikkelen. Al deze innovaties zijn het resultaat van dichtbij de klant te staan en grondig naar hen te luisteren, om onze service, onze werkwijze, ons materieel en bijgevolg hun comfort op het werk te verbeteren.
Genot en gemak, we willen ook dat de gebruikers ervan profiteren (werknemers, studenten, patiënten, bezoekers, enz.), door hen een uitzonderlijke smaakervaring, maar ook een fijne functionele ervaring te bieden (veiligheid, gemakkelijke betaling, keuze van kwalitatieve, biologische, ethische producten, enz.).
Bij Cofeo zijn al onze waarden klantgericht. Ze vallen onder het Engelstalige acroniem "SENSEI". Een woord, dat in vechtsporten diegene definieert, die garant staat voor de kennis en de ervaring van een techniek of een knowhow. Het is van deze geest van expertise en ervaring dat we onze klanten willen laten profiteren.
Onze waarden
Ontdek hieronder de 6 waarden van Cofeo, verstopt in het acroniem SENSEI:
- Support : Wij helpen onze klant te allen tijde;
- Expertise : Onze expertise in projectmanagement stelt ons in staat om op elk verzoek te reageren met een gepersonaliseerde en op maat gemaakte oplossing;
- No stress : Wij baseren de relatie met onze klanten op luisteren en vriendelijkheid;
- Secure : Wij beveiligen de gevoelige punten voor 100%;
- Enjoy : We willen onze klanten helpen om de werkomgeving plezant te maken;
- Innovation : Onze zorg voor continue verbetering gebeurt altijd in nauwe relatie met onze klanten..
Onze beloften
Ontdek hieronder de beloften van Cofeo aan onze klanten, ook wel 3 x 24 genoemd:
- 24h maximaal voor een depannage op locatie;
- 24h maximaal voor de levering van uw bestellingen;
- 24h maximaal voor het beantwoorden van een contactverzoek.
Dan moet u weten, dat we ons ook aanpassen aan uw contactvoorkeuren, en dat we verschillende manieren hebben ontwikkeld om met onze klanten in contact te komen: een fysieke vergadering of een vergadering op afstand via videoconferentie bijvoorbeeld.
Cofeo heeft ook al jarenlang een traject uitgewerkt voor zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid. U kan dit hier bekijken.
De beoordelingen van onze klanten
De evaluaties worden beheerd door E-net Business tools